درد

شما چطور شد خلاف-کار شدید و به اینجا رسیدید؟ 

 

+ راستشو بخواید، من خیلی تدریجی و رو برنامه به این جا رسیدم. خیلی هواسم جمع بود که مبادا یه دفعه کاری رو بدون فکر و از روی هیجان کاذب انجام بدم. 

 

الان راضی اید از خودتون؟ 

 

+راضی که نه، ولی سعی کردم تو هیچ برهه ای، دست به کار غیرمنطقی نزنم. 

 

فکر می کنید دلیل اینکه شما به این جا رسیدید و کلا از طرف جامعه،فردی منفور هستید چیه؟ 

 

+خیلی مطمئن نیستم ولی حدسم روی نداشتن وجدانه! 

 

مسبب این امر رو چی می دونید؟ 

 

+خودم نظر خاصی ندارم ولی به نظر اطرافیانم مسبب پدرمه.  

 

چطور؟ 

 

+یه دلایلی رو میگن، ولی من ربطشونو نمی فهمم! 

 

 اطرافیانت در برخورد با راهی که میری و کارهایی که ازت سر می زنه چی می گن؟ 

 

+مادرم و نزدیکام که دیگه عادت کردن، ولی آشناهای دور معمولا بهم می گن، "حروم زاده"!

نظرات 1 + ارسال نظر
شصت شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

جالب بود
اما فکر کنم بدون دو خط آخر هم می شد

شاید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد