tokhme dagh

سلام آقا یه کیلو تخمه داغ می‌خواستم


+ آفتاب‌گردون یا گوسفندی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ب.ظ

عزیزم ببخشید!
شما واسه وبلاگت تبلیغ می کنی یا نمی کنی؟
باید بری توی هم سنخای خودت دم چن نفرو ببنی که بیان دیگه
البته ما هم هستیم
من که از وبت شدیدا خوش خوشانم می شه
ولی حیفه که هیچکی نمیاد

دادا احمد چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ب.ظ

برای کی می نویسی؟
هیچکس که نیس
بازدیدات خوبه؟

احمد جان. من حال و حوصله این کارارو ندارم. من خیلی هنر کنم همین چند نفر خودمونو راغب کنم، بیاید بخونید. یه وبلاگ دیگم دارم، یه مدت توش برا خودم نوشتم.اون از این بدتره. باز این دو جا لینک شده. اون که کاملاً ترحم برانگیزه !

این‌که برا کی می‌نویسم: بیش‌تر برای مخاطبای آینده. مثلا یه دوستی تو آینده. دوست دارم جایی باشه با دسترسی آسون بعدا کسی خواستم باهاش صمیمی بشم بدونه یه چیزایی از این قسمتم!

دادا احمد جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ق.ظ http://adamsara.blog.ir

هممممممممممم
به عدم سرام هم یه سرکی بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد